onsdag 27. juni 2012

Lime og kokosmelk is uten egg



Bildet av selv isen kommer senere:)


Put the lime in the coconut....tralalala put the lime in the coconut....

Denne sangen har kimet i hodet mitt hele dagen, lime is er det godt da??
Måtte jo prøve.


Du trenger:

1 lime
0,7 dl sukker
2 x 200ml extra creamy coconut kokosmelk

Slik gjør du:

Kokte opp sukker med lime saften fra 1 lime til sukkeret var blitt smeltet. Deretter tok jeg i revet skal fra limen. Deretter blandet jeg i to bokser med extra creamy coconut milk.

Avkjølte så i kjøleskap før jeg igjen hadde den i ismaskinen. Den gikk vel og lenge men ble ikke slik som sist. Tilslutt endte jeg med å putte den i fryseren.
Etter ca. 30 min var jeg og rørte i den.

Smaken ble ikke så aller værst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare hyggelig om du legger igjen en kommentar;)